lördag 28 februari 2009

Vad var det jag sa?

Det var tur att jag inte hade något morgonkaffe att sätta i halsen när jag läste den här artikeln.

Exempelvis skivbolagen verkar tro att de är några övermänskliga gudar som har rätten att kontrollera marknaden.
Inte bara genom sitt eget slags monopol, utan även makten att bestämma VAD folk ska köpa.

Hur jävla svårt är det att fatta att folk har fått nog av snuskigt rika människor, och inte själva vill slänga bort hela
sin blygsamma månadslön på någonting som i slutändan bara samlar damm... Idioter, jag hoppas någon tar vettet i
akt och skjuter dem.

Att dessutom förslaget är topphemligt och större delen av det är censurerat från vanliga simpla människors
insyn visar ju dessutom att de skiter fullkomligt i folkets åsikter. Snart kommer väl allmän rösträtt att förverkas
också.

2 kommentarer:

Amatörfotografen sa...

Man kan kryptera hela hårddisken. Man kan lägga upp allt känsligt material online krypterat och sedan tanka ned på andra sidan gränsen. Man kan lägga in Zip-bomber som slår ut motståndarens dator om han med den försöker öppna en zip-fil. Man kan döpa om alla bilder man har i datorn till barnporr.jpg. Man kan även döpa om alla mp3filer man har till best of metillica och där det istället finns ljud av gråtande barn.
Man kan ladda ned massvis med bilder på lemlästade människor som slaktats. Det ska inte bli lätt för den som ska gå igenom datorn.

Laxs sa...

Finurligt! Det ska jag tänka på om jag ska ta med elektronikprylar utomlands!