onsdag 18 februari 2009

Allt är invandrarnas fel

Integrationen har misslyckats, har de kommit på i riksdagen nu. Därför skylls det på invandrarna (för de är alla likadana ni vet), det är DERAS fel att integrationen misslyckats! 

Skitsamma om Bertil, egen företagare, 67, inte vill anställa en neger eller terrorist (=män från arabländer är alltid terrorister), det är invandrarens fel att den inte blir anställd. 

Frågan är vem som är invandrare och vem som är brottsling? Enligt statistiken så är det nordiska män som står för den största delen brottslighet i Sverige (åtminstone ett par år sedan), ska vi kasta ut varenda finländare och norrman och dansk som lyckats få tag på ett medborgarskap... Eller nej så långt tänkte de kanske inte, politikerna, då en invandrare betyder MÖRKHYAD. Och har en konstig kultur som förtrycker kvinnor ofelbart, har en gen som gör att de inte vill göra rätt för sig och leva på soc. 

Jävla idioter, är det enda jag säger.

Sedan kan man ju fråga sig (som jag gillar att göra), vilka kvinnor som är mest förtryckta, är det kvinnor inom islam eller är det "västerländska" kvinnor. Alltså allvarligt talat, det är ingen jävla skillnad. 

Kalla er fria, BUT IT'S AN ILLUSION! Yeah baby yeah!

Nu har jag spytt ut mig bitterhet tillräckligt för idag! 

(nej, jag tänker inte ens tillägga nån jävla klyscha om att "ja det finns bra invandrare men inte alla är det för människor är individer, för sånt snack är bara idiotiskt. Det är ju självklart, vem fan tror något annat? Det finns fan inget värre än folk som klumpar ihop folk i fack och dömer dem på ett visst sätt)

Inga kommentarer: