söndag 1 februari 2009

Skrivkramp

Det känns som om jag behandlat alla politiska frågor i min blogg nu. Eller ja, säkert inte alla, men det börjar kännas tjatigt. Det enda jag gör i min texter är att klaga på andra, precis som en socialdemokrat. Det är ganska tröttsamt. 

Nu när jag tänker efter, så har jag nog skrivit ett sånt här blogginlägg tidigare också.

Förr kunde jag skriva sida på sida på sida, det fanns ingen hejd. Nu går det på sin höjd två meningar, sedan raderar jag för att det låter så simpelt. 

Jag återkommer.

2 kommentarer:

arlington sa...

det låter som moderaterna. allt är andras fel, inget beror på deras politik. ;p

Laxs sa...

nja, jag tycker oftare att man hör moderater komma med något konstruktivt, till skillnad från socialdemokraterna.. Alliansen står för sin klassklyftepolitik, till skillnad från sossarna.