onsdag 10 december 2008

Jag har fått nog av det här jävla skitlandet

Sverige måste fan vara det mest patetiska jävla helvetesland som någonsin funnits, en inkompetent regering som handlar utan att tänka på konsekvenserna, för att sedan säga att "de ångrar sig", och enda gången folket engagerar sig politiskt är när de kommenterar artiklar anonymt i skvallertidningarna, helt utan empati eller koll på läget. 

Som sagt, jag har fått nog och kommer ta mig fan att sälja mitt pick och pack till våren emigrera, bara jag slipper anonyma användare på 45 år vars användarnamn är "Fnizz snäll kille" som försöker verka manlig och tycker att alliansen är bra för att "bidragen minzkar dåe", ååhh jag vill bara knivhugga alla idioter flera miljarder gånger i ryggraden, inte för att de har någon!!

GAAH!

OCH SÅ UNDRAR FOLK VARFÖR FOLK MÖRDAR?!




 


Inga kommentarer: