måndag 15 december 2008

Helvetes kukallians

Jag vill avliva dem. Tortera dem. Plåga dem. Spotta dem i ansiktet. Knulla deras mamma.

Nej, jag är inte invandrare, jag är berusad. (ursäkta mina fördomar o allsmäktige)

Nu har även alliansen fått får sig att höja räntan på studielånen till 2,5 procent., nästan 0,5 % höjning. Såhär i arbetslöshetstider, borde inte man vilja att folk studerar istället för att gå på socialbidrag?

Jävla allianshelvete, lägg ner saab och ssab istället för att hyckla. Staten SKA FÖR HELVETE INTE STÖDJA NÅGRA FÖRETAG. Allt ska rasa! ALLT SKALL FÖRTÄRAS I ASKAN AV KAPITALISMEN!

Sedan kan vi diskutera.

Dra åt helvete Fredrik, Göran, och allt vad ni kvinnoföraktande människoförtryckande människor heter. Ni borde dö, fort som fan! AVLIVAS!!!

Ja.. jag är så in i helvete förbannad, och drar mest troligt från sverige 2009. JAG STÅR INTE UT MER!


Inga kommentarer: