torsdag 6 november 2008

Homoäktenskap bör förbjudas.

Idag blev jag upplyst om att bögar inte längre får gifta sig i det soliga kalifornien. Det gör mig lite förvirrad, varför legaliserades det öht om det ändå skulle förbjudas igen? Nåväl, det är väl sådant amerikaner pysslar med mest hela tiden. 

Personligen tycker jag synd om alla bögar och PK-människor som propagerar för att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan. Som om det vore någon slags mänsklig rättighet. Jag fattar inte vars folk har fått den naiva tron att kyrkan på något sätt skulle vilja värna om mänskliga rättigheter. Det är HELT oförståeligt. Sen pratar folk om vilken fin tradition det är. Alla människor borde få uppleva en så fin tradition, för annars är det synd om dem.

I helvete heller! Om man nu ska värna om de förbannade jävla traditionerna, isåfall kan ju för helvete alla kvinnor ställa sig vid den förbannade spisen och koka rovor och kål till sina män som kommer hem från fabriken efter ett 12-timmarspass. Sen kan de släcka lampan för att försöka avla ett djävulsbarn (obs; endast missionären!), passa på att njut för nu är det sista gången, de har ju redan 9 barn och tio till skulle nog inte passa sig! ALLT I TRADITIONSENLIG ANDA!

Men visst, vissa traditioner är kanske bättre än andra? Haha, och folk undrar varför jag hatar feminister. HYCKLARE HELA JÄVLA BUNTEN!

Det är antingen eller, mina damer och herrar! Antingen eller! 

(nu ska jag äta varma mackor med BÅDE ost och majonäs)

Inga kommentarer: