söndag 24 augusti 2008

NU ÄR JAG JÄVLAT SÄKERT FÖRBANNAT!

Nu har jag FANIMEJ FÅTT NOG!

Jag är så förbannat less på någon man betraktar som vän, trots att personen i fråga tar varenda jävla tillfälle att berätta för mig hur jävla värdelös, lat, oduglig och dålig jag är. Och min flickvän är precis lika jävla värdelös och dålig hon med. Hon förnedrar exempelvis DVÄRGAR för hon SKÄMTAR OM DEM?! HÖRT TALAS OM ETT JÄVLA SKÄMT!?!?! Läs förförra inlägget för att få ännu mer exempel på hur jävla dålig jag är. Sen tror personen i fråga att h*n ska kunna bestämma över vad jag ska göra, och vilken slags moral jag ska ha för att passa in i personens jävla mall över hur man ska vara, annars är man misslyckad. 

Jag verkar för övrigt inte betyda nånting alls längre för den här personen, men ändå anser h*n sig ha rätt att klaga, gnälla och bestämma över mig, uppenbarligen utan att ha den minsta respekt för mig alls. 

VARFÖR I HELA VÄRLDEN ska jag isåfall lyssna på vad personen säger? Jag tänker fan INTE ta mer skit!

Och idag flyttade sektis, vilket är väldigt sorgligt för nu är det VÄLDIGT ONT om vettiga personer här! 

Och till råga på allt var det en jävla fitta till kärring som trängde sig före i kön på dollarstore när jag och frugan var där och handlade idag och var så förbannat jävla dryg, FYFAN jag ville bara nita henne mellan ögonen och sparka på hennes jävla skallben tills det spräcktes. 
Jag låter gärna gamla tanter och gubbar gå före i kön om de verkar trötta och slitna men då ska dom fan vara trevliga!!!!


1 kommentar:

arlington sa...

så elakt! :( men vettu vad man säger om såna människor? att de har det så kasst själva att de måste vara dumma mot andra!