söndag 17 augusti 2008

Imorgon börjar jag studera.

Det ska bli spännande att se hur länge jag pallar mattelektionerna utan att spy. Till råga på allt söker jag samtidigt jobb, så får hoppas det går att kombinera om jag nu mot förmodan skulle få något trevligt deltidsjobb. Tycker hur som helst det ska bli kul att börja plugga, jag hoppas bara att det inte finns några idioter *från förr* som fått samma infall att börja plugga som jag...

Mest av allt ser jag fram emot att flytta från den här satans staden och börja om helt på nytt i umeå. Ett helt oskrivet blad, känner absolut ingen där, och det ska bli satans skönt, om jag ska vara ärlig. Inte många gånger man får möjligheten att börja om på nytt. Håhå jaja. Nu känner jag mig lite berusad igen, druckit ännu en 2,8 utslaget över två timmar... Alkisvarning på det liksom?Haha, ja fysatan vilken humor jag har.  Sitter och fnissar förtjust åt mig själv, och rapar konstant (pga ölen då). Det får mig att skratta ännu mer. 

Dagens musiktips:
Neil Young - down by the river
Fria proteatern - skogsarbetarens sång


Inga kommentarer: