torsdag 21 augusti 2008

Dagens i-landsproblem

Vad önskar jag mig i födelsedagspresent? 

Svaret är: Inte en jävla aning. 

Eller ja, förutom dressyrsadel med normalvid, rak bom,djupt säte (kentaur!!!*löve*) i 10 000-kronorsklassen till slurken, och dylika DYRA saker. En ny ridhjälm för jag tror jag spräckte den jag har nu när jag föll av senast (tur jag inte spräckte skallbenet). Ett lås till min cykel? (kul present..). En privat mattelärare (gärna en snygg en! HÅHÅHÅ). Dyr samlingsflska med sprit? Likör? En lampskärm?  En kam? En bättre hjärna? En hundvalp? En fet liten ponny med rosett runt magen? 

Men nej, inget av detta är överkomligt. Jag funderar, men det står väldigt still. Jag har inte en aning. 

GE MIG FÖRSLAG PÅ VAD JAG ÖNSKAR MIG!!

(bestämde igår att jag skulle ha 20årskalas imorgon, eller rättare sagt, sektis bestämde och jag lyder! xP) 

Inga kommentarer: