måndag 18 augusti 2008

BYGG i falsett

Igår hade jag problem med en dragkedja på ryggen, så jag ville att frugan skulle dra ner den åt mig (inte oanständigt menat). I tanken tänkte jag säga "snälla fia, dra ner dragkedjan". Det som kom ur mig var: BYGG!!!, en väldigt gäll ton dessutom.

Idag väntade jag och frugan på posten, och vi hörde hur det rasslade i hissen. Jag började tänka på hur kul det varit igår när jag utbrast ordet "BYGG!!" så jag kände för att göra om det. 

Jag skrek ut ordet "BYGG!!" precis när brevbäraren öppnade brevinkastet till våran lägenhetsdörr för att slänga in posten. Stackarn, h*n måste trott att det bodde psykopater bakom den stängda dörren. 

Jag håller fortfarande på att skratta ihjäl mig. Till råga på allt så fastnade min kemibok i brevinkastet, och medan fia försökte dra loss den så pratade jag om hur oanständigt det såg ut, utan att veta att brevbäraren stod bara några meter ifrån.. 

AHAHAHHAHA *dö av hungerskratt*

Inga kommentarer: