måndag 20 april 2009

Homofobi är ju okej, egentligen

Jag känner ju en del homos, och de tycker att heterosex är ganska äckligt. 

U get my point? 

I övrigt så sitter jag och läser om hbt-kompetens. Jo den helg-kursen skulle jag vilja gå, för att lära mig hantera lesbiska kvinnor som inte vågar stå för sin läggning hos gynekologen. Det är ju såå hemskt att behöva svara på frågor om när man senast hade sex med en man och så, bäst vore ju om alla människor fick ett tankeläsarchip inplanterat, så att de visste automatiskt vilken läggning människan har. Så slipper de fråga de där otroligt kränkande frågorna. 

Nej, allvarligt så fattar jag inte grejen med hbt-kompetens. Kan inte hbt-lobbyisterna gå en kurs i vanligt jävla folkvett istället.

Yep, det här blogginlägget osar kvinnoförakt, homofobi och fördomar. Jag är bara ett simpelt bi- fruntimmer i kjol, som häller mitt ölglas över de som gnäller.

Prova det ni med, istället för att komma med eran pk-byråkrati.










Inga kommentarer: