torsdag 16 oktober 2008

Därför blir era snorungar självdestruktiva

§ 1: Ett helt liv av moraliserande, överhöghet och allmän svensk inställning. "Sådär ska mitt barn aldrig få klä sig", "Nej, jag tänker inte visa mig offentligt med dig för du klär dig som en hora" och "Nej, visa inte att du mår dåligt, vad ska folk troo egentligen?!"

§2: Se till att låtsas som om allt är normalt. Då blir det bra till slut ska ni se. 

§3: "Jag skulle bli väldigt besviken om du var homo men jag skulle väl vara tvungen att acceptera det". 

§4: Ett välstädat hem går före ett innehållsrikt liv. Vad ska folk annars tro? 

§5: "Jaha, så han slog dig och retar dig? Jamen, han är nog bara kär i dig". 

§6: "Ojojoj försökte du ta livet av dig , stackars lilla vän? Nähä, du bara knarkade lite. Jaha, skyll dig själv då din dumma jävla idiot."

§7: Umgås man med folk som spelar fotboll och dans mår man bra. Umgås man med folk som har likasinnad musiksmak, klädstil etc etc, leder det till DESTRUKTIVT HANDLANDE. Oj oj, sanningen när den är som bäst, eller inte.

Jag kan fortsätta i evigheter. Blev smått inspirerad av en värdelös moralkakeartikel i PT 

(Nej jag är inte bitter, jag tycker mest det är underhållande) 

Inga kommentarer: