onsdag 27 maj 2009

Härligt att leva

Ja, verkar ha svängt igen så nu mår jag inte dåligt längre utan allt känns extraordinary! Jag har städat hela lägenheten, dammtorkat och nyss gick vi till ica, var helt borta på min sömnmedicin (som jag tror nån blandat tjack i för den hjälper då fan inte). Det är helt jävla underbart att leva idag och igår också och nog dagen före det med. Det blåser ute också, mkt härligt och jag ska lätt fotografera ikväll om det nu skulle regna. Inatt var jag rastlös som fan så gick ut för att försöka fota lite iaf, men det regnade så ar tvungen att låta bli den idén. Är otroligt rastlös och känns som jag inte städat tillräckligt så ska nog ta och göra det nu. Sedan ska jag skriva och så ska jag redigera bilder och blablalba HIHHIHIHIHIHHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


:DD::D:D:D

Inga kommentarer: